“Ostal bom muzikant” I “Ich bleibe ein Musikant“– Alfi Nipič

“Ostal bom muzikant” I “Ich bleibe ein Musikant“– Alfi Nipič

Alfi Nipič, nesporna legenda slovenske narodne glasbe, ki je letos praznoval svoj 80. jubilej, pravi, da slovenska pesem v tujini še bolj seže v srce. Njegov zimzeleni “Silvesterski poljub”, ki letos praznuje že 54 let, je postal simbol novoletnega praznovanja po vsej Sloveniji. Pisatelj Tone Partljič je ob izidu njegove avtobiografije zapisal, da velja ime Alfi med Slovenci kot ljudska beseda. S svojo glasbo je Alfi razveseljeval in si pridobil velik ugled v letih nastopanja z Ansamblom bratov Avsenik tudi v tujini. V svoji bogati glasbeni karieri je v 20 letih prevozil več kot dva milijona kilometrov in še danes ostaja zvest harmoniki ter slovenski glasbeni dediščini. V pogovoru, ki ga je posnela Jasmina Godec, Alfi razkriva, kako je glasba oblikovala njegovo življenje, kaj vse je shranil v muzeju v Jarenini sredi Slovenskih goric in zakaj je kritičen do današnjih sprememb, ki jih prinaša današnja glasbena era.

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Alfi Nipič, die unbestrittene Legende der slowenischen Volksmusik, feierte dieses Jahr seinen 80. Geburtstag. Er ist der Meinung, slowenische Lieder gingen im Ausland noch tiefer ins Herz. Sein Evergreen „Silvesterski poljub“ (Silvesterkuss) ist bereits 54 Jahre alt und wurde zum Symbol der Neujahrsfeierlichkeiten in ganz Slowenien. Der Schriftsteller Tone Partljič schrieb anlässlich der Veröffentlichung von Alfis Autobiografie, dass dieser Name allen Slowen_innen ein Begriff ist. Mit seiner Musik begeisterte er sein Publikum und erlangte großen Ruhm, insbesondere während seiner Auftritte im Ausland mit dem Ansambel bratov Avsenik (Avsenik-Ensemble). In seiner beeindruckenden musikalischen Karriere legte er in 20 Jahren mehr als zwei Millionen Kilometer zurück und bleibt bis heute der Harmonika und dem Erbe der slowenischen Volksmusik treu. Im Gespräch mit Jasmina Godec erzählt Alfi, wie die Musik sein Leben geprägt hat, welche Schätze er im Museum in Jarenina, im Herzen der slowenischen Weinregion, aufbewahrt hat und warum er den Veränderungen, die die moderne Musik mit sich bringt, kritisch gegenübersteht.

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